| | Portail | Diablo | DiabloII | DiabloIII | Warcraft III | World of Warcraft | Starcraft II | SCGhost | Film Warcraft | | |
|
|
|
|
| Auteur | Sujet : La Taverne de Slaanesh (TdS) |
|---|---|
Publicité JudgeHype .com | Posté le 29-08-2004 à 20:51:20 ![]() ![]()
|
Doomaxe Back in Black. | y va faire SCHROCH!!! le cafard --------------- -Boy does not look good in a mullet. -I'm pretty sure it's against all knownlaws of nature for someone to "look good in a mullet." |
valoo | Un SPALLCH ! çà sonne mieux |
valoo | Et toi tu fait quel bruit ? |
valoo | Hmm... J''adore ce bruit |
Doomaxe Back in Black. | Et toi tu fait quoi comme bruit --------------- -Boy does not look good in a mullet. -I'm pretty sure it's against all knownlaws of nature for someone to "look good in a mullet." |
valoo | *SPLOCH* HuïïÏh! *SPloucH* plop ! *glouglou*. |
ramichou Pingouin Psychotrope | Ah les discours grandement intellectuel de la taverne DI |
Grubnatz Je suis une laitue verte. |
--------------- |
Boberi Squic ! | Mouarf comme je galere sur ce nouveau forum, jai du mal avec les nouveaux skins et icones! |
valoo | Bien à savoire |
ramichou Pingouin Psychotrope | Ils sont suicidaire ? --------------- « C'est ce qui arrive lorsque la Terre baise avec l'Espace. » |
valoo | Sa j'te l'fait pas dire.
|
Si'yann ion négatif | Yappa!^^
|
Doomaxe Back in Black. | Tss toi flooder jamais, --------------- -Boy does not look good in a mullet. -I'm pretty sure it's against all knownlaws of nature for someone to "look good in a mullet." |