| | Portail | Diablo | DiabloII | DiabloIII | Warcraft III | World of Warcraft | Starcraft II | SCGhost | Film Warcraft | | |
|
|
|
|
| Bas de page | |
|---|---|
| Auteur | Sujet : c'est important |
ashes99 Larmes de Sang | Salut à toutes et tous
--------------- Can’t tell the reasons I did it for you When lies turn into truth I sacrificed for you You say that I’m frozen but what can I do ? |
Lord Kellmar Einheri |
valoo | Pour la bonne cause, alors s'moins grave |
may² hack n' slash | vi et ça fait bien 2 ans que ça existe parce que je me souviens l'avoir déjà vu ici.
Message édité par may² le 02-04-2005 à 18:39:06 |
pwazon |
Alexis B philosophe | A cliqué aujourd'hui
|
guigolum noone can stop us now | moi lk je Message édité par guigolum le 03-04-2005 à 02:26:46 --------------- il y a ceux qui s'etonnent, qui s'affolent et questionnent; les autres s'en tamponnent tellement la beuh est bonne; laissez bruler la weed, et n'oubliez personne; dans la fumée des dieux s'effondre babylone.. le libéralisme, c'est la course à l'ovule : pour qu'une personne reussise, un millier doivent crever. |
Gardien des Secrets Right in da jibblies ! |
--------------- - "I am Castellan Prestre de Roche Vauban the sixth, heir to the lands of Burgovah on the planet Joura, scion of the House of Vauban. Cross blades with me if you wish to die foul Daemon. - I have no such impressive titles, human. I am called Honsou. Half-breed, mongrel, filth, scum. I will cross blade with you." |
Alexis B philosophe |
|
ashes99 Larmes de Sang |
--------------- Can’t tell the reasons I did it for you When lies turn into truth I sacrificed for you You say that I’m frozen but what can I do ? |
Doomaxe Back in Black. |
--------------- -Boy does not look good in a mullet. -I'm pretty sure it's against all knownlaws of nature for someone to "look good in a mullet." |