| | Portail | Diablo | DiabloII | DiabloIII | Warcraft III | World of Warcraft | Starcraft II | SCGhost | Film Warcraft | | |
|
|
|
|
| Bas de page | |
|---|---|
| Auteur | Sujet : elem/necro --> sorts nécro ? |
The Miracle Trapped inside this Octavarium | Plop
--------------- To become is just like falling asleep, you never know exactly when it happens. Trade List Ladder 5 |
Le_Juste Diablotin glandouilleur | j'en utilise 3 sur les 4 moi... --------------- FAQ à Zeitoun Guild Wars |
The Miracle Trapped inside this Octavarium | Transfer de Vie, c'est un rokka sort ça --------------- To become is just like falling asleep, you never know exactly when it happens. Trade List Ladder 5 |
Coupe Flam's 4.90€ | Pour un élémentaliste je trouve que le sort élite "offrande de sang" est très interessant. --------------- Vous n'auriez pas la coupe flam's par hazard ? |
The Miracle Trapped inside this Octavarium |
--------------- To become is just like falling asleep, you never know exactly when it happens. Trade List Ladder 5 |
The Miracle Trapped inside this Octavarium | Oups
Message édité par The Miracle le 26-07-2005 à 10:35:46 --------------- To become is just like falling asleep, you never know exactly when it happens. Trade List Ladder 5 |
totototo Chat songiforme | On ne joue pas avec la mort quand on est pas Dieu ou Nécromancien --------------- Le jingle de totototo 2005
Joueurs de Magic?Voici mon jeu préféré GW : Nigredo Linculte | Wow : Paracelse / Paravel / Paraphrase sur Elune. |