| | Portail | Diablo | DiabloII | DiabloIII | Warcraft III | World of Warcraft | Starcraft II | SCGhost | Film Warcraft | | |
|
|
|
|
| Bas de page | |
|---|---|
| Auteur | Sujet : Utilité de doom sur une sorcire froid? |
oromis Star wars generation | salut,
--------------- Ex Trade List SCL4 - Ma nouvelle Trade List SCL5 - Questions Réponses sur le Craft |
ilutivar | tu vas forcement perdre en fc, pis de toute facon df >>>>> doom |
Astar Nécrocrosophe Laborantin | L'effet de doom s'ajoute à celui de la maîtrise du froid donc l'influence à mon avis ne sera pas terrible. De plus doom est une arme de contact, pas de caster : tu risques d'y perdre pas mal pour gagner fort peu --------------- Ma trade List Où Gardieun vous expliquera l'intérêt du HC Le laboratoire des Nécromanciens (18 nécro référencés) Mes guides :Analyse du set de TO-Le poisonmancer-L'Avengemancer-Le Barbier-l'Hybride Poisonmancer/bone-L'invocateur PvM D2C-Le Poisonmancer PvM D2C |
jerome020040 Gatu hunter | qui dit merco dit pvm
--------------- 1 topic = 1 et une seule estime ou série, si edit => un estimeur de perdu BATTEZ-VOUS pour la clarté et la cohérence Trade liste avec Doumi || Forgerun de Geoff (wallas) pour vous enrichir || Encore des forgeruns de taolek ici || Des problème avec les ubers? passez ici || Archéo de 3ans inside |
empty | Ben ça peut etre utile dans l'absolu pour si le mec a bien stack x) |
jerome020040 Gatu hunter | tu as lus? non je crois pas ~~
--------------- 1 topic = 1 et une seule estime ou série, si edit => un estimeur de perdu BATTEZ-VOUS pour la clarté et la cohérence Trade liste avec Doumi || Forgerun de Geoff (wallas) pour vous enrichir || Encore des forgeruns de taolek ici || Des problème avec les ubers? passez ici || Archéo de 3ans inside |
Kuroneko [∞] |
--------------- "...a terrible tree of thorns rose five kilometers high into a blood-red sky. Human figures writhed on the many branches and spikes: the closer form recognizably human and in pain, the farther ones dwarfed by distance until they resembled clusters of pale grapes... The dunes were frozen and distorted as if they had been blasted and glazed into glass; the boulders and cliff faces also had flowed and frozen like glaciers of pale stone. There was no atmosphere—the sky was black with the pitiless clarity of airless moons everywhere. The sun was not Hyperion's; the light was not of human experience." ∆ Le Hardcore Apwal® ∆ ~ Happy Tree Friends ~ guide Hero Editor, by moi (: |
jerome020040 Gatu hunter | sauf que le gars parlait de MERCO
Kuroneko [∞] | Non justement, depuis le départ tout le monde parle de mettre Doom sur la sorcière.. (enfin empty/illutivar/astar en tout cas)
Message édité par Kuroneko le 16-02-2008 à 20:16:21 --------------- "...a terrible tree of thorns rose five kilometers high into a blood-red sky. Human figures writhed on the many branches and spikes: the closer form recognizably human and in pain, the farther ones dwarfed by distance until they resembled clusters of pale grapes... The dunes were frozen and distorted as if they had been blasted and glazed into glass; the boulders and cliff faces also had flowed and frozen like glaciers of pale stone. There was no atmosphere—the sky was black with the pitiless clarity of airless moons everywhere. The sun was not Hyperion's; the light was not of human experience." ∆ Le Hardcore Apwal® ∆ ~ Happy Tree Friends ~ guide Hero Editor, by moi (: |
jerome020040 Gatu hunter |
Kuroneko [∞] | en fait tu n'as pas compris que empty parlais de doom et pas de infinity je pense --------------- "...a terrible tree of thorns rose five kilometers high into a blood-red sky. Human figures writhed on the many branches and spikes: the closer form recognizably human and in pain, the farther ones dwarfed by distance until they resembled clusters of pale grapes... The dunes were frozen and distorted as if they had been blasted and glazed into glass; the boulders and cliff faces also had flowed and frozen like glaciers of pale stone. There was no atmosphere—the sky was black with the pitiless clarity of airless moons everywhere. The sun was not Hyperion's; the light was not of human experience." ∆ Le Hardcore Apwal® ∆ ~ Happy Tree Friends ~ guide Hero Editor, by moi (: |
-WZ- Mandate Schoolman | Si Doom est equippe sur le mercenaire effectivement l'abaissement des rezes ne sers a rien puisqu'il n'est pas pris en compte sur les sorts de la sorc. Et sur sorc, ben t'as des +skills, t'as du -rez... Mais oukile le fc? Message édité par -WZ- le 16-02-2008 à 23:48:03 --------------- It has been said that in the end of all things we will find a new beginning. But as the shadow once again grows accross our world, and the stench of terror drifts upon a bitter wind, people pray for strenght and guidance. They should pray for the mercy of a swift death. Ma Trade List SCL5 // Mes Forgeruns ( Pause ) ![]() |
jerome020040 Gatu hunter | @emty bah je suppose que comme dark jusqu'au bout vous n'admettrez pas avoir eu tord vous aviez déjà montré votre talent la dedans sur pas mal d'autre post à quoi aurais-je dut m'attendre d'autre
Kuroneko [∞] |
--------------- "...a terrible tree of thorns rose five kilometers high into a blood-red sky. Human figures writhed on the many branches and spikes: the closer form recognizably human and in pain, the farther ones dwarfed by distance until they resembled clusters of pale grapes... The dunes were frozen and distorted as if they had been blasted and glazed into glass; the boulders and cliff faces also had flowed and frozen like glaciers of pale stone. There was no atmosphere—the sky was black with the pitiless clarity of airless moons everywhere. The sun was not Hyperion's; the light was not of human experience." ∆ Le Hardcore Apwal® ∆ ~ Happy Tree Friends ~ guide Hero Editor, by moi (: |