| | Portail | Diablo | DiabloII | DiabloIII | Warcraft III | World of Warcraft | Starcraft II | SCGhost | Film Warcraft | | |
|
|
|
|
Page : 1 2 Page Précédente | |
| Auteur | Sujet : Marines vs Orcs |
Grubnatz Je suis une laitue verte. | OrK, stp. |
Gardien des Secrets Right in da jibblies ! |
--------------- - "I am Castellan Prestre de Roche Vauban the sixth, heir to the lands of Burgovah on the planet Joura, scion of the House of Vauban. Cross blades with me if you wish to die foul Daemon. - I have no such impressive titles, human. I am called Honsou. Half-breed, mongrel, filth, scum. I will cross blade with you." |
Doomaxe Back in Black. |
--------------- -Boy does not look good in a mullet. -I'm pretty sure it's against all knownlaws of nature for someone to "look good in a mullet." |
valor Viva la revoluçion ! | j'ai beau avoir le jeu, je comprend rien a ce que vous dites ^^ --------------- No pasaran ! |
Doomaxe Back in Black. |
Message édité par Doomaxe le 23-12-2004 à 13:33:00 --------------- -Boy does not look good in a mullet. -I'm pretty sure it's against all knownlaws of nature for someone to "look good in a mullet." |
valor Viva la revoluçion ! | totor, annihilator, y'a de l'anglais, du francais !!
--------------- No pasaran ! |
valor Viva la revoluçion ! | faut pas forcement faire toutes les modifs sur les unités ? --------------- No pasaran ! |
valor Viva la revoluçion ! | les librarian, c'est vraiment utile en passif ? ou faut se servir de leurs pouvoirs ? --------------- No pasaran ! |
valor Viva la revoluçion ! | d'ailleurs j'étais un peu tristoune que les Spaces marines n'ai pas de grosseeeee unité comme le blood thirster... --------------- No pasaran ! |
valor Viva la revoluçion ! | Doom axe ! Message édité par valor le 23-12-2004 à 14:42:20 --------------- No pasaran ! |
Doomaxe Back in Black. |
--------------- -Boy does not look good in a mullet. -I'm pretty sure it's against all knownlaws of nature for someone to "look good in a mullet." |
Page : 1 2 Page Précédente |