| | Portail | Diablo | DiabloII | DiabloIII | Warcraft III | World of Warcraft | Starcraft II | SCGhost | Film Warcraft | | |
|
|
|
|
| Auteur | Sujet : [TL] Gattuso_8 ||| Plus de trade avant reset :cry: |
|---|---|
-WZ- Mandate Schoolman | Reprise du message précédent : --------------- It has been said that in the end of all things we will find a new beginning. But as the shadow once again grows accross our world, and the stench of terror drifts upon a bitter wind, people pray for strenght and guidance. They should pray for the mercy of a swift death. Ma Trade List SCL5 // Mes Forgeruns ( Pause ) ![]() |
Gattuso_8 [Love Tsunade] |
--------------- ![]() ![]() ![]() |
-WZ- Mandate Schoolman | arf --------------- It has been said that in the end of all things we will find a new beginning. But as the shadow once again grows accross our world, and the stench of terror drifts upon a bitter wind, people pray for strenght and guidance. They should pray for the mercy of a swift death. Ma Trade List SCL5 // Mes Forgeruns ( Pause ) ![]() |
Gattuso_8 [Love Tsunade] | Trade impec --------------- ![]() ![]() ![]() |
Message édité par Gattuso_8 le 01-04-2007 à 14:38:35 --------------- ![]() ![]() ![]() |
tanht lapin for ever | salut
--------------- Ma trade liste scl || Mes forgerun ||La trade liste d'alex|| |
tanht lapin for ever | ils sont 3 --------------- Ma trade liste scl || Mes forgerun ||La trade liste d'alex|| |
Gattuso_8 [Love Tsunade] | Non j'en need que 2 --------------- ![]() ![]() ![]() |
Gattuso_8 [Love Tsunade] | Absent 1 semaine
tanht lapin for ever | ok --------------- Ma trade liste scl || Mes forgerun ||La trade liste d'alex|| |
Carou SorcicrafteuseProfil : Modératrice |
tahar | Bonsoir,
--------------- Trade List SCNL La beer Team SCL |
Gattuso_8 [Love Tsunade] | Trade impec avec Tanht Message édité par Gattuso_8 le 07-04-2007 à 15:47:03 --------------- ![]() ![]() ![]() |
ghaalx | échange impéc, merci à toi (armure+amu de tal vs joyau -15res/force/10@/vie )
--------------- ma pseudo-liste en ScnL mon début de liste en ScL IV début de TL ladd V |
Gattuso_8 [Love Tsunade] | Merci a toi --------------- ![]() ![]() ![]() |
tanht lapin for ever |
Message édité par Gattuso_8 le 08-04-2007 à 00:14:46 --------------- ![]() ![]() ![]() |
luto Fat Peng | bonjourno ici^^
--------------- Tradelist SCL4 avec Gattuso_8 et yzarc_eht ![]() ![]()
|
luto Fat Peng | j'ai du dépensé 16€ de glaces à la fraise aussi xD.
|
luto Fat Peng | ^^
|
Gattuso_8 [Love Tsunade] | lol pas de bol ^^
luto Fat Peng |
|
luto Fat Peng | ha je me suis trompé alors Oo c'est anticus qui me doit une dette --------------- Tradelist SCL4 avec Gattuso_8 et yzarc_eht ![]() ![]()
|
luto Fat Peng |
mib => cure de désintoxication | --------------- ![]() ![]() TL scl 5 avec l'hollandais |
Gattuso_8 [Love Tsunade] | Et m***** J'ai oublié de l'enlevé après le trade d'Hisoka...